Парфуми

Номерні духи і номерний парфум – що це?

Номерні духи зовсім навіть не страшні...

Духи – витончений засіб зваблювання, що дарує настрій на цілий день. Перша парфумерна суміш винайдена в давнину – алхіміки придумали спосіб витягати аромати, спалюючи смоли, деревину і прянощі. На початку це були пахощі для храмів, яким надавали цілюще значення. Єгиптяни використовували суміші для виготовлення пахучих мазей, а перси розвинули це мистецтво до створення духів. З 19 століття парфумерна продукція набула статус елітної – композиції випускалися під ім’ям кутюр’є, який створив бренд. Сьогодні духи володіють унікальним зовнішнім виглядом, флаконом складної конструкції, що відповідає стилю аромату. Поряд з елітною парфумерією існує інший вид – номерні духи. Почувши цей термін, покупці часто приймають номерні аромати за підробку. Чому це не так, розглянемо нижче.

Що таке номерний аромат?

номерні духи

Номерні духи – це елітна парфумерія, упакована в простий флакон, який не має назви. Замість бренду і імені дизайнера на етикетці вказано номер. Вартість парфуму залежить від популярності бренду: оригінальності упаковки, розробленої саме для цього аромату, а також унікальності флакона. Якісні репліки духів окремо від привабливих аксесуарів коштують трохи. З метою зниження вартості такої парфумерії, елітні композиції поширюють в однакових флаконах, без реклами і накруток за брендове ім’я. Компанія, що продає такі духи, укладає контракт з виробником парфумів безпосередньо. Якість таких духів збігається з брендовим – це аналоги дорогою парфумерії, яка поширюється з націнкою і розкруткою.

Модні будинки, що випускають дорогу парфумерію, не виробляють парфуми самостійно. Творець майбутнього бренду стверджує зовнішній вигляд упаковки, розробленої дизайнером, ємність і форму флакона, а також стиль композиції аромату. Виготовленням формули парфумів займаються виробники парфумерії, з якими укладається діловий договір. Готовий парфум набуває унікальний вигляд, на етикетці вказується ім’я кутюр’є у вигляді логотипу, після чого духи готові до продажу.

Оцінка дорожнечі розрекламованих брендових парфумів формується з таких факторів:

  • Вартість ароматної композиції
  • Ціна оригінальної упаковки
  • Ціна скляного флакона
  • Брендове ім’я
  • Розтрати на створення реклами для аромату
  • Транспортування продукту
  • Націнка

Вартість аромату, позбавленого привабливих аксесуарів, становить малу частину від солідної ціни за бренд. Номерні духи-це ті ж елітні парфуми, що продаються за собівартістю. Покупець віддає гроші тільки за ароматний продукт, не переплачуючи за розкішну обгортку.

Чому номерний парфум краще?

Однак купити дорогий аромат іноді не здатні навіть забезпечені люди. Для цього існують номерні копії духів – якість ароматів не відрізняється від парфумерії під відомим ім’ям. Концентрація ароматичних речовин і парфумерних масел в такому парфумі становить 20%, що вважається максимальним дозволеним параметром. Номерна парфумерія-це аромати, призначені для особистого користування, які зручно купувати в декількох екземплярах за прийнятною ціною. Вибір аналогів духів величезний, доступна ціна дозволяє подарувати собі варіанти ароматів, не зациклюючись на одному. Різні номерні духи можна підбирати кожен день під стиль одягу, зачіску, ділові та романтичні зустрічі або за настроєм. Доступність номерних ароматів дає можливість реалізувати бажання, отримати нові і яскраві відчуття.

0/5 (0 Reviews)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *